vrijdag 4 januari 2013

101 dalmatiërs

Eindelijk heb ik dan toch mijn eigen blog, met dank aan zoon Erik!
Haken en frutselen is geen probleem, maar een eigen blog ontwerpen is wel een ander verhaal.
Maar goed, hier is ie dan! Leuk om te kunnen laten zien waar ik mee bezig ben en voor wie.
Vandaag nog niets nieuws onder de zon, dus even een foto van mijn laatste project: 10 gehaakte dalmatiër- sleutelhangers, (Geen 101 gelukkig) besteld door een honden fokster. Leuk om te doen, maar tien is dan ook wel weer genoeg. Ik heb ze alle tien verschillend gemaakt, vijf zwart-witte en vijf bruin-witte. Even een flinke klus, maar het heeft een mooi bedrag opgeleverd voor serious Request.
Vorig jaar heb ik denk ik wel zo'n 200 sleutelhangers gehaakt, dit jaar gaan we weer vrolijk verder!



2 opmerkingen:

  1. Hoe kom je aan die patroontjes ik zoek een tompoes en een banaan patroon mijnvraag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een vraag hoe kom je aan die patroontjes van een tompoes en een banaan en een minitompoes sleutelhanger graag antwoordt mijn dank

    BeantwoordenVerwijderen