donderdag 17 januari 2013

tompouce sleutelhanger


Vanmiddag een leuk boekje gekocht met allerlei zoetigheid om te haken.
Ik zag het patroontje van de tompouce- sleutelhanger er in staan, dus kon het niet laten liggen natuurlijk.
En die dan ook gelijk maar even gemaakt, oftewel gehaakt.
De foto is niet al te scherp, maar het lukte even niet beter.
(waarom is het zo vroeg donker in de winter, helemaal niet handig als je foto's wil maken).
De losse lapjes op elkaar gelijmd met textiellijm, dat had ik nog niet eerder geprobeerd.
Lukt prima, het stinkt alleen nog al.
Niet echt een tompouce lucht zeg maar, gelukkig droogt het reukloos op.
Manlief in z'n nopjes met z'n sleutelhanger
(en ik ook, ik heb er weer een leuk boekje aan over gehouden)

Inmiddels heb ik al vijf 'blog- volgers, helemaal leuk!!
(waarvan maar liefst 4 mannen, echt wel stoer!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten