zaterdag 2 februari 2013

actie voor Lieke

Vorig jaar werd ik geraakt door het verhaal van Aylin, een ernstig ziek meisje bij ons uit het dorp.
Er werd een stichting in het leven geroepen om geld in te zamelen zodat zij in Duitsland een zware behandeling kon ondergaan.
Ik besloot mijn 'haak projectjes' te gaan verkopen, en haakte in ruim een half jaar 750 euro voor de stichting allen 4 aylin bij elkaar.
Aylin's behandeling is inmiddels achter de rug, en het gaat heel goed met haar!
Elke keer als zij weer voor een kuur naar Duitsland moest haakte ik een sleutelhanger voor haar.
Deze vrolijke kip was het 'welkom thuis kado' na de laatste kuur.

Gisteren werd mij door iemand gevraagd of ik nog steeds voor het goede doel wil haken, en of ik open sta voor een 'nieuw doel'.
Het gaat om de kleine Lieke, vijf jaar oud en ernstig ziek.
Neuroblastoom, net als Aylin.
Zij zal een behandeling in Amerika moeten ondergaan en daarvoor is veel geld nodig.
Bij deze ga ik dus weer aan de slag en hoop mijn kleine steentje bij te kunnen dragen voor dit gezin.
www.liekewilleven.nl

3 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    Lieke moet niet toevallig in Boston's Childrens hospital zijn? In dat geval kan ik helpen met huisvesting van de familie. j@oudelansink.nl

    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Judith,
    Bedankt voor je reactie!
    op de site heb ik gelezen dat zij naar het children hospital of philadelphia zal gaan. Voor meer informatie of contact kun je het beste even op de site http://www.liekewilleven.nl kijken.
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen