maandag 25 maart 2013

driedubbel blij

Het plaatsen van foto's op mijn blog en facebook heeft weer een aantal bestellingen opgeleverd, helemaal leuk!
Aap Sarah van afgelopen week stond er nog geen half uur op en daar stond een lief buurmeisje voor de deur die ook wel héél graag zo'n apen-vriendinnetje zou willen hebben.
Wat fijn om zulke leuke reacties te krijgen op mijn creaties.
Ook weer een bestelling gekregen voor een diploma kikker en een aantal klavertjes 4.
Ik word er zo blij van!
Driedubbel mooi: ik maak het met veel plezier, de ontvanger is blij, en de opbrengst gaat naar de stichting lieke wil leven 
En om de driedubbel sfeer te blijven: een cupcake sleutelhanger trio.
Twee op bestelling gemaakt, en ja.. ook maar eens een voor mij zelf.
Leuk voor aan mijn roze rugzak (die ik nog niet heb, maar die er vast nog wel gaat komen)




En o ja, ook leuk: nog een nieuwe blogvolger, welkom!!

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg al die bestellingen! Top dat de opbrengst naar het goede doel gaat!
    Je cupcakejes zijn super leuk!!!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie op mijn Blog Jolanda! Goed om te lezen dat jij ook bezig bent voor een goed doel ;) goed goed bezig!

    Hobby Groet,
    Maaike
    knuffelactie.blogspot.nl
    hobbywerkjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen