dinsdag 30 juli 2013

ik ga op reis en ik neem mee....

Weer terug na een paar heerlijke weken zuid-Frankrijk, lekker genoten van zon, zee, strand en gewoon even niks.
Alhoewel niks... Dat komt nou ook weer niet echt in mijn woordenboek voor. (kan best ff stilzitten, maar dan wel graag met iets in mijn handen)
Dus ging er naast de gewone vakantiespullen ook mijn studieboeken en een flinke wol-voorraad de caravan in voor onderweg (man rijdt, dus tijd genoeg) of lekker in de luie stoel bij de caravan.
En zo werd alle theorie 'medisch technisch handelen'  bestudeerd: alvast ter voorbereiding op de praktijkdagen die eind augustus van start gaan.
Natuurlijk werd er ook gehaakt ('s avonds als het koeler werd)
Oudste zoon heeft voor mijn verjaardag 3 patronen besteld bij  STIP EN HAAK, helemaal leuk natuurlijk!
Mooi om op vakantie eens mee aan de gang te gaan.
Zo ontstond aan de côte d'azur dit vrolijke konijnen tweetal:  bestemd voor de KNUFFELACTIE VOOR KINDEREN 



En natuurlijk gehaakt aan mijn 'kippen project':al vijftien lijfjes + vleugels klaar.  Het opvullen en afwerken moet allemaal nog gebeuren, dus foto's volgen nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten