dinsdag 20 augustus 2013

Bram de beer

Deze leukerd komt uit het boekje 'beren haken en breien' van Rina Soffers.
Het lag al een tijdje in de kast,  maar het was er nog niet van gekomen om er iets uit te maken.
Nu ik zo'n beetje door mijn bestellingen heen ben kan ik zo maar zelf bedenken wat ik eens zal gaan maken..
Dus werd het meneer de Wit. (ik heb hem maar 'Bram' gedoopt, hij vindt het vast niet erg dat ie met z'n voornaam aangesproken wordt)
Er hoort eigenlijk ook nog een mevrouw de Wit bij èn een kind, maar voorlopig blijft Bram maar even vrijgezel.
Het is een leuk patroon, niet moeilijk te haken. Het in elkaar zetten heeft meer tijd gekost!
Nu staat Bram nog even mooi te wezen op het dressoir, binnenkort gaat hij de doos in met knuffels voor de KNUFFELACTIE voor kinderen in het ziekenhuis.
Gelijk maar weer aan een volgend projectje begonnen: een eigen ontwerpje! 
Benieuwd of het ook zo gaat worden zoals ik het in mijn hoofd heb..
wordt vervolgd...



Bestellingen blijven natuurlijk altijd welkom!!!
Van de opbrengsten kan ik dan bijvoorbeeld weer de verzendkosten betalen om de knuffels op te sturen naar de knuffelactie.  Het komt in ieder geval ten goede aan een goed doel.


2 opmerkingen: