maandag 26 augustus 2013

lizelot

Veel leuke reacties gekregen op mijn zelfontworpen pop.
Via facebook en ook via mijn blog, zo leuk om te lezen!
Een tweede exemplaar kon natuurlijk niet uitblijven, dus hier is ze dan: Lizelot.






De basis is hetzelfde, alleen wat kleine details veranderd, zodat ze haar eigen 'identiteit'  heeft.
Er gaan er zeker nog meer volgen, zo leuk om te maken!






Inmiddels heb ik ook nog weer een paar sleutelhanger bestellingen binnen gekregen, daar word ik wel weer blij van.
Pop drie moet dus nog even wachten, eerst gelijk maar met de bestellingen aan de gang.
En zo zit ik heerlijk buiten in het zonnetje. Hond aan mijn voeten, kopje thee, haakwerk en studieboeken binnen handbereik.  Mannetje ligt in bed na de nachtdienst, dus in huis kan ik nu toch niets doen. Dan maar verplicht van het mooie weer genieten, helemaal niet verkeerd..


1 opmerking:

  1. ♥♥♥♥♥♥ ik ben verliefd! Zo'n mooie dame zou ik hier heel graag verwelkomen ♥♥♥♥♥♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen