maandag 2 september 2013

Willemijn

En hier is nummer drie in de poppenserie: Willemijn.
Dit keer wilde het niet gelijk lukken zoals ik het in mijn hoofd had..
De bedoeling was om haar een pittig kort broekje te geven en hoge laarsjes.
' leuk boerin' was de reactie van man toen ik hem het eindresultaat liet zien.
Boerin??? Gut ja, die gele laarsjes.. niks geen erg in gehad dat zoiets algauw een hoog klomp- gehalte geeft.
En dan die broek erbij, tja....
Het broekje heb ik om precies te zijn vijf keer overnieuw gemaakt (te kort, te lang, te strak, te wijd..)
Uiteindelijk heb ik het maar zo gedaan, met de pijpjes opgerold en een vetertje in de laarsjes, zo is het wat minder klomperig.



 Toch best wel weer leuk geworden zo, elke pop heeft zijn eigen uitstraling.



Inmiddels heb ik  een bestelling gekregen voor de roze pop, (pop Rosalie) zo leuk!
Nummer vier is al weer  in de maak, plus nog een extra Rosalie natuurlijk.
Dit vrolijke drietal is bestemd voor de KNUFFELACTIE, voor ernstig zieke kinderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten