zondag 20 oktober 2013

bruidspaar en babyboy

Zo af en toe krijg ik bestellingen van mensen via mijn blog. Leuk vind ik dat: je hebt contact via de mail, en dan ga je dus iets maken voor iemand die je helemaal niet kent. Daar zijn al leuke mailwisselingen en reacties uit voortgekomen, daar heb ik veel plezier in.
Vaak gaat het om een sleutelhanger bruidspaar, zo ook deze keer.
Ik vind het leuk om het bruidspaar een beetje te laten lijken de echte bruid en bruidegom, met een aangepast kapsel kom je dan vaak al een heel eind. 
De bruid  heeft volgens de bestelster oranje-blond haar. Dat vond ik nog wel een lastige, maar volgens mij kom ik een aardig eind in de richting. Bruidegom is grijs, ik had nog wat grijs-bruinige katoen, perfect voor z'n kapsel.


Ook nog een baby-boy sleutelhanger op bestelling gemaakt. 
Met de afwerking ben ik vaak net zo lang of soms nog langer bezig dan met het haken van de poppetjes zelf.
Maar het is weer gelukt, vanmiddag kan het op de post.


Van de opbrengst van de bestellingen kan ik weer de verzendkosten betalen voor de volgende lading knuffels en poppen voor project knuf en knuffelactie.

fijne zondag, jolanda

4 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk gedaan! Zo'n bruidspaartje heb ik ook een keer gemaakt, ook aangepast aan hoe ze er zelf uitzien. Hoe de bruid haar (lange) haar zou dragen kon ik niet weten, maar héél grappig was dat ze het in krulletjes opgestoken droeg, net zoals ik bij het poppetje gedaan had. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gemaakt, En fijn dat mensen je weten te vinden om iets te laten maken.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt, ik denk dat ze echt wel gelijken hoor! Ze zijn supermooi, je hebt echt wel talent! En de babyboy is geweldig!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooooooooooh, zoals gewoonlijk weer prachtig <3

    mijn mooie beschermengel zit op een vaste plek aan mijn tas, zo is ie altijd bij me, en jij dus ook....

    xxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen