donderdag 17 oktober 2013

Ellenoor

Na al die muizen van de afgelopen tijd nu maar weer eens verder met de poppen. Blijft ook erg leuk om te doen. Nu met dat herfstige weer is het heerlijk haken binnen. Lekker met een kopje thee erbij. 



En zo ontstond Ellenoor. Ze past qua kleuren mooi in het herfstseizoen zag ik achteraf.  
Dit keer heb ik geen veiligheidsogen gebruikt, maar de oogjes geborduurd. Op zich vind ik het nog wel aardig gelukt, alleen staan de oogjes iets te ver uit elkaar. 



Er zijn nog een paar nieuwe blogvolgers bijgekomen: erg leuk, welkom!! ik ga zowaar richting vijftig volgers!
Ook geniet ik erg van alle mooie reacties die mensen achterlaten. Misschien moet ik toch ook maar eens een give-away gaan organiseren? Nog niet eerder gedaan, maar het lijkt me wel leuk. Ga ik eens even over nadenken.

wordt vervolgd, jolanda

5 opmerkingen:

  1. Prachtig, je blift een krak in het maken van deze fantastische poppen. Als je ooit een patroon maakt van deze poppen, ben ik de eerste die ze in huis haalt. Mooi, mooi, mooi.....
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke pop! Niet alleen mooie herfstkleuren, maar ook die van de Halloween met haar gestreepte maillot. Toppie hoor!
    groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ellenoor is een hele knappe meid :) zeker nu met die herstkleurtjes past ze mooi in het seizoen. Je had ze ook tot dinsdag kunnen sparen en ze dan pas posten, tesamen met de poppendag, misschien volgende keer doen??? Je hebt ze heel mooi aangekleed en haar ogen zijn goed, niks mis mee, leuke haren heeft ze ook ;-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je popje is een schatje geworden en echt in herfst tinten super!!
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoes is het zeg. Ik vind de krullen ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen