dinsdag 19 november 2013

pop Lieke

En dan is het alweer dinsdag- poppendag.. Wat vliegen de dagen snel voorbij, er is zo weer een week om. Een week waarin er er altijd van alles te doen is, zodat er niet altijd even veel haak-tijd overblijft.
Maar goed, in de avonduurtjes nog wel weer met een nieuwe poppendame bezig geweest: pop Lieke.
Gisteravond het jurkje nog afgemaakt. Tja.. toen ze het eenmaal aanhad had ik toch wel zo mijn bedenkingen. Het is een beetje aan de grote kant, en oogt daarom een beetje tuttig naar mijn idee. Ik wil er nog laarsjes onder maken, dat zal het misschien nog wel wat vlotter doen lijken.Wordt dus vervolgd!








Meer poppen zien? neem maar eens een kijkje bij:




fijne dag, jolanda

4 opmerkingen:

  1. Schitterend, wat mooi gemaakt. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is pop Lieke mooi. Het kleedje is misschien wat groot, maar het gaat vind ik. Ze heeft een lieve uitstraling.
    Grtjs
    Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach, wat een schatje.... mijn dames hier willen ook wel zo een mooie jurk, maar ja.. breien lukt nog niet echt ...

    BeantwoordenVerwijderen