dinsdag 30 december 2014

Sneeuwwitje

Op deze laatste dinsdag poppendag van het jaar een nieuw ontwerpje: Sneeuwwitje.


Het patroon heb ik uitgeschreven en is te koop (zie kopje 'patronen') 
De opbrengst van de patronen gaat naar een goed doel: kindertehuis Hanukkah
Inmiddels heb ik de eerste tien patronen verkocht, leuk! 
Fijn om op deze manier een klein steentje bij te kunnen dragen aan de toekomst van kinderen in Ghana.


En ook veel van de poppen die ik maak gaan naar een goed doel: Ze gaan naar kinderen die wel een troostknuffel kunnen gebruiken.


misschien is er vandaag ook nog wel poppennieuws bij:


De laatste blog voor dit jaar, op naar 2015 vol haak- brei en poppenplezier!
fijne jaarwisseling, Jolanda


2 opmerkingen:

  1. Heel leuk ontwerp, Jolanda! Vandaag had ik geen echte poppendag, maar wel een leuke knuffel in mijn blog ;-)
    Succes met de verkoop, heel leuk dat je zo al een aantal patronen verkocht hebt.
    Vast een goede jaarwisseling gewenst en een mooi, creatief en gezond 2015 gewenst!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig sneeuwwitje heb je ontworpen Jolanda, echt knap! Hopelijk verkoop je nog heel veel patroontjes voor je goede doel. De poppenblogs liggen nog stil tot volgende week of de week erop vrees ik. Maar jij doet gezellig door, groot gelijk! Alle goeds voor 2015 gewenst!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen