zaterdag 7 februari 2015

Een muts voor Sarah

Voor Sinterklaas kreeg ik van zoon een set 'breiringen' .
Ik had er nog nooit mee gewerkt, dus van de week maar eens aan het uitproberen gegaan.
Het is even uitvogelen hoe het werkt, maar als je het eenmaal doorhebt gaat het best gemakkelijk.
Deze muts voor nichtje Sarah breide ik met een driedubbele draad acrylgaren op de een na grootste ring (bij mij valt alles altijd klein uit op een of andere manier: de kinder-ring maat wordt bij mij een poppenmuts)





Muts in envelop gepropt en op de post gedaan. Blijft toch altijd spannend of zoiets dan ook werkelijk door de brievenbus past en op de plaats van bestemming aankomt...
De volgende dag kwam er al een foto van een blije Saar mét muts: hij past!!  (ze draagt hem zelfs binnen, zo lekker zit ie)




Er volgde gelijk een bestelling voor bijpassende sjaal, een muts met sjaal voor kleine broer en een muts voor de juf. Hoe leuk is dat?

fijn weekeind, Jolanda

1 opmerking:

  1. Die breiringen komen de komende tijd dus goed van pas. Logisch dat iedereen om jou heen nu zo'n mooie muts vraagt. De eerste ziet er prachtig en lekker warm uit.

    Veel breiplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen