zondag 13 september 2015

gehaakte tassen

Het is al weer even geleden, maar tijdens de vakantie in Frankrijk maakte ik deze tas.
De inmiddels wel bekende AH- tas. Op vele blogs en facebookpagina's zie je ze voorbij komen. 
Vorig jaar maakte ik er al twee, (een werk-tas en een koor-tas) dit was dus nummer drie, maar dit keer niet voor mijzelf..




Nadat de tas voorzien was van een mooie voor en achterkant vulde ik hem met Franse lekkernijen.
Zo had ik bij terugkomst een mooi kadootje voor moeders, die drie weken lang met liefde voor onze twee viervoeters had gezorgd.


Inmiddels is tas nummer vier ook al klaar. Dit keer een tas van 'de tuinen' : met leuke groene hengsels. Misschien toch nog maar een binnentas er in maken, zodat deze gebruikt kan worden als boodschappentas. (beetje eng om zo je portemonnaie er los in te doen)




Grappig hoe je met andere kleuren en patroontjes weer een totaal ander resultaat krijgt.





Nu eerst maar weer eens verder met een 'pop in wording'. 
Soms jammer dat een dag maar 24 uur heeft, ik heb nog zoveel leuke ideeën in mijn hoofd..

fijne zondag! Jolanda

4 opmerkingen:

  1. O, dat belooft nog veel goeds ;-)
    Je tassen zijn inderdaad leuk en heel verschillend!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooooi zijn je tassen geworden, ben benieuwd naar je pop:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zijn je tassen geworden, heel benieuwd naar je pop in wording, spannend. Ook jij hebt, net als ik, problemen met tijdsgebrek, hoe komt dat toch dat we zoveel willen?
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar vind ik je patroon, super mooi zeg

    BeantwoordenVerwijderen