woensdag 18 november 2015

dolfijn en de spaarpot is weer vol!!

Een tijdje geleden plaatste ik een (gratis) patroon op mijn blog van een dolfijnsleutelhanger.
Nu kreeg ik de vraag of ik zo'n dolfijntje op bestelling wilde haken. Natuurlijk wil ik dat, maar ik zat wel met een klein probleempje: hij werd te groot om in een envelop op te sturen..
Patroontje dus wat aangepast en voila, hier is een 'brievenbus' formaat.
Ook wel een iets handzamer formaat voor aan je sleutelbos.




Het dolfijntje is inmiddels al met de post mee, altijd weer spannend of het goed aankomt en of het naar tevredenheid is.




Met de opbrengsten van deze dolfijn staat de teller weer op €50, - .
Dat betekent dat ik (voor de vierde keer dit jaar!!) dit mooie bedrag over kan maken naar kindertehuis Hanukkah in Ghana.
Dat is toch om blij van te worden!!

Inmiddels heb ik nog weer een aantal bestellingen gekregen, en ben ik daarnaast nog bezig met het uitwerken van nieuwe patronen.
Ook de opbrengst van de verkochte patronen gaat allemaal in de goede doelen spaarpot.
Fijn om op deze manier een heel klein steentje bij te kunnen dragen aan dit het goede werk dat er in dit kindertehuis verricht wordt.

fijne dag, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Wat geweldig dat jij je hele opbrengst voor het goede doel gebruikt!
    De dolfijn is vast naar de zin. Inderdaad wel altijd spannend of het goed aankomt.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig dat je je spaarpotje aan het goede doel schenkt! Heel leuk dolfijntje is het geworden. Nog veel plezier met je nieuwe ontwerpen en het uitwerken van de patroontjes.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dolfijn, super dat je pot weer vol is, daar zullen ze in Ghana blij mee zijn. Alvast een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen