zaterdag 4 juni 2016

kikker

Het blijft leuk om bestellingen te krijgen. Vaak krijg ik die via mijn facebook pagina, er is dan de mogelijkheid om via privé berichtjes te overleggen over kleuren, afmetingen, kosten enz. 
Gaat heel gemakkelijk, en zo ontstaan er soms hele leuke gesprekken en contacten.

Een jongeman bestelde deze kikkersleutelhanger, hij had hem wel op korte termijn nodig. 
Het werd nog even spannend of deze vrolijke vriend op tijd in België zou aankomen, maar gelukkig.. precies op de uiterste datum arriveerde hij heelhuids met de post.



Leuk om weer eens een kikker te maken, was lang geleden. Het zijn voornamelijk paardensleutelhangers op het ogenblik. En niet te vergeten de kaartenhouders natuurlijk, maar liefst 14 bestellingen..Ben er bijna doorheen, nog 2 te gaan!

fijne avond, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Leuk! Even dacht ik aan een boekenlegger, die heb ik ook wel eens als kikker langs zien komen. :-))
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jj hebt het druk, leuk voor je :) Ja ik kan me voorstellen dat de kaarthouders goed lopen. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, leuk, deze kikker! Ja, erg leuk dat je zoveel bestellingen krijgt! En zo kom je ook nog mooi van je bierviltjes af, goede investering :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen