zaterdag 2 juli 2016

diploma B kikker

Nichtje Sarah heeft vandaag haar zwemdiploma B gehaald.
Voor haar A diploma maakte ik al een kikker op knuffelformaat, mét medaille.
Nu wilde ik iets maken wat gemakkelijk per brievenbus-post te versturen is, daar leent deze vrolijke kikker op sleutelhanger-formaat zich prima voor!



Uiteraard mag de medaille, B dit keer, ook nu niet ontbreken. 


Normaal gesproken borduur ik de oogjes er altijd op. Dit keer heb ik gekozen voor wiebeloogjes, met textiellijm heb ik ze erop bevestigd. Het is een beetje een gok, hopelijk blijft het goed zitten!

fijn weekeind, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Weer een leuke sleutelhanger, kikker is leuk geworden, je nichtje zal er wel blij mee zijn :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk! Ja, ik borduur de oogjes ook meestal, maar deze wiebeloogjes zijn toch wel erg grappig. Ik hoop dat het goed blijft zitten!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kikker, zeker met de medaille en die schattige wiebeloogjes, top!
    Grtjes, rita;

    BeantwoordenVerwijderen