zondag 4 september 2016

vakantie voorbij

De laatste tijd heeft het bloggen en het volgen van de andere blogs even op een laag pitje gestaan.
Nu de vakantie voorbij is, wordt het tijd de draad weer op te pakken.
Niet dat ik in die tijd niets gedaan heb, zeker niet! De weken zijn omgevlógen: dagjes uit, familiebezoekjes in het westen,  veel wandelen, een heerlijk weekje Kreta, afstuderen van schoondochter en verhuizen van jongste zoon op kamers. 

Inmiddels zit de eerste 'gewone' week er weer op.  (nou ja gewoon.. even wennen aan de stilte nu zoon alleen de weekeinden nog thuis is, en daarbij ben ik ook nog gestart met mijn nieuwe baan)

De komende dagen wat 'werkjes' van de afgelopen tijd:
Als eerste een bruidspaar voor onze lieve nieuwe buurtjes. Twee dagen voor we naar Kreta gingen hoorde ik dat ze in onze vakantie zouden gaan trouwen. Gauw nog aan het haken geslagen, en gelukkig nog vóór ons vertrek afgekregen. 











fijne zondag, Jolanda

6 opmerkingen:

  1. Dat klinkt spannend, een nieuwe baan! Ik hoop dat het leuk was. Ja tegenwoordig gaan de veranderingen super snel :) Leuk bruidspaar, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jolanda, ik ben trouwambtenaar en wil graag sleutelhanger voor as vrijdag voor mijn bruidspaar, lukt dit?
    pieterkooijman@vodafonethuis.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Terug van vakantie val je niet meteen weer in dezelfde sleur, jij hebt genoeg om aan te wennen: de stilte in huis en een nieuwe baan...leuk, zeg. Succes ermee, hoor!
    Leuke poppetjes weer.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is heel wat verandering in je leven!
    Wat heb je een mooi bruidspaar gemaakt, heel leuk gedaan, bij de -gom, de lijn van het colbert en de knoop en de pochet!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk cadeau voor de buurtjes! Zoiets wordt altijd heel erg gewaardeerd.
    Veel veranderingen in kort tijdbestek; het zal wel even wennen zijn! Gelukkig heb je een leuke hobby...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van vervelen dus geen sprake :) Wat een mooi bruidspaar. Superkadootje!

    BeantwoordenVerwijderen