zondag 20 november 2016

kerst krans

Een tijdje geleden kreeg ik van m'n lieve schoonzus het verzoek of ik een kerstkrans voor haar wilde haken. 
Ze had wat foto's gevonden op pinterest van wat haar leuk leek, maar geen patroon.



Ze wilde graag de traditionele kerstkleuren. Voor de krans en de ballen heb ik piepschuim vormen omhaakt. Het was een beste klus, vooral om de ballen er mooi op te krijgen kostte de nodige moeite.
(ik heb een keer op het punt gestaan om het hele ding het raam uit te gooien, maar ja, dat is dan toch ook weer een beetje jammer...)
Maar de aanhouder wint, en zie hier het resultaat.
De belletjes in groen, rood en zilver maken het helemaal af.



 
Eigenlijk zou ik er voor mezelf ook nog wel graag een willen maken, maar dan in de naturel tinten. 
Wie weet, als ik de hele engelenparade op tijd af heb, dat ik me er toch nog wel aan waag.


fijne zondag, Jolanda

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk! Ja, dat is vast lastig geweest, het is je goed gelukt, want het ziet er prachtig uit! En ja, die glimmende belletjes geven een schitterend effect!
    Een natureltinten-versie lijkt mij ook prachtig! Succes ermee!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De krans is erg leuk geworden :)
    Mijn ervaring is dat voor jezelf iets maken er vaak bij in schiet. Succes met je engelen, wie weet lukt het je om tijd te vinden voor je eigen krans. Groetjes en veel liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen