woensdag 27 september 2017

appeljack

Soms zitten er grappige bestellingen tussen..
Of ik een 'my little pony Applejack' wilde haken.
Nu zit ik als moeder van 2 volwassen zonen niet echt in het 'my little pony' gebeuren,
en van Applejack had ik zowiezo al nooit gehoord, dus eerst maar eens opgezocht hoe het beste dier er eigenlijk uit ziet..
Wat een leuke uitdaging (en dan ook nog op sleutelhangerformaat) maar het is best goed gelukt!



Zo'n klein formaat is soms best lastig, omdat je maar weinig ruimte hebt om je details te verwerken.
Altijd weer een leuke uitdaging om het zo goed mogelijk te laten lijken.



Dit is de vrolijke viervoeter waar het om gaat:



opbrengst gaat uiteraard weer in de goede doelen spaarpot.

fijne avond, Jolanda

4 opmerkingen:

  1. Wauw, super leuk geworden. Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar hij ziet er lief uit. Fijne dag, groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had ook niet geweten wie het was ;)
    Leuk gemaakt, echt knap!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen